2007-03-03

I care for you



Vena nostálgica me ha entrado hoy...
Homenaje a Aaliyah, hito del R&B del siglo que dejamos atrás
Ella también se quedó atrás, pero su música no ;)




hey my baby,
why you lookin' so down,
seems like you need lovin'
baby you need
a girl like me
around

hey my baby
tell me why you cry
here take my hand and
wipe those tears from your eyes

can I to talk to you?
comfort you
let you know
I care for you

hey
sexy baby,
why'd ya girl leave you in pain
to let a fine man like you go
she must be insane

hey
sexy baby,
there's no need to worry, no
oh boy if you call on me,
I'll come,
I'll come in a hurry

can I to talk to you?
comfort you
let you know
I care for you

hold on hold on
stay strong stay strong
press on, for me baby
I care for you

can I to talk to you?
comfort you
let you know
I care for you

5 comments:

El X'isiano said...

Qué negra eres!!! ;)

Gusi said...

jajaja si!! casi tanto como la bola que colasteis y por la que perdisteiiiiiiiiiiiis!!!! :P 8-D

El X'isiano said...

jajajaja!!! XD
que buena gusi!!!
somos los mejoreeeees!!! :P

maggie said...

¬ ¬

vaya conspiración!!!!

para esto quiero amigos??? XD

bueno, se os quiere igualmenteeeeeeeeeeeeeee :)

El Cerrajero said...

Aún recuerdo cuando me enteré del terrible accidente de aviación y su más terrible desenlace. Sentí su muerte como si fuera la de un familiar.